Un certificat ISO reprezinta un set determinat de actiuni, care ia în considerare, toate aspectele activitatii unei companii, de la calitatea produselor si serviciilor furnizate, la siguranta mediului la protectia si siguranta personalului la disponibilitatea tehnica a echipamentelor si utilajelor implicate in procesele de productie. El este dovada faptului ca sistemul de management si politica interna a unei companii indeplinesc standarde internationale, iar calitatea serviciilor si produselor furnizate nu mai sunt puse la indoiala.
Avantajele implementării Sistemului de Management Integrat:
► satisfacerea cerintelor clientilor, partenerilor de afaceri si a cerintelor legale;
► cresterea credibilitatii si a încrederii în calitatea produselor/serviciilor;
► cresterea satisfacției clienților;
► o mai mare intelegere a proceselor organizatiei, ce implica angajamentul ferm al managementului, definirea clara a responsabilitătilor si autoritatilor, comunicarea interna si externă imbunatatită, utilizarea mai eficienta a resurselor;
► reducerea costurilor de neconformitate;
► crearea cadrului pentru imbunatatirea continua.
Servicii oferite:
► elaborarea (revizia) documentatiei Sistemului de Management Integrat (calitate, mediu/ SSO);
► creare de consultanta la fata locului;
► modalitati de intalniri team-building;
► sprijin privind imbunatatirea sistemului de management prin realizarea auditurilor interne conform standardelor:
► ISO 9001:2015 (standardul Sistemelor de Management al Calitatii. Cerinte);
► ISO 14001:2015 (standardul Sistemului de Mediu. Cerinte);
► ISO 45001:2018 = OHSAS 18001:2007 (standardul Sistemului de Management al Sanatatii si Securitatii Ocupationale. Cerinte);
► IATF 16949: 2016 (standardul Sistemului de Management al Calitatii pentru Automobile);
► implementam, imbunatatim, dezvoltam si mentinem aplicarea intrumentelor calitatii: SPC – Controlul
► Statistic al Proceselor;
► MSA– Analiza Sistemului de Masurare;
►FMEA – Analiza Modurilor de Defectare si a Efectelor Acestora;
► APQP – Planificarea Avansata a Calitatii Produselor;
► Planul de Control (CPS) si PPAP – Procesul de Aprobare a Pieselor de Productie;
► unde este nevoie, coordonam proiectele de imbunatatire derulate pe baza metodologiilor Raport G8D (tratare reclamatii client);
► QRQC (rezolvarea problemelor) si alte metode de imbunatatire a calitatii;
► ori de cate ori este necesar participam la sustinerea si finalizarea auditurilor interne prin personal calificat la sediul/locatia clientului;
►oferim solutii in vederea certificarilor pentru sistemele de management sisteme integrate, cu diferite organisme de certificare.
Copyright © 2019 Riskcompany